Klimmen tegen MS

De sponsortoezeggingen voor Klimmen tegen MS bedragen op dit moment € 430,00. Hartelijk dank hiervoor.

donderdag 3 mei 2012

Nog even en dan is het zo ver.

Volgens berichten op www.dekaleberg.nl is de Ventoux nu ook vanaf de noordzijde bereikbaar. Geen excuses dus. Volle bak trainen!
Afgelopen weekend heb ik samen met Margrethe gemiddeld 6 uur per dag op de fiets gezeten. Geen snelheid, maar wel goed voor het duurvermogen.
Afgelopen dinsdag twee uur intensief gespind en vanavond ga ik ook weer aan de bak.
Dan volgt zaterdag de laatste serieuze training. Samen met Harko ga ik de heuvels van Tecklenburg te lijf.
En dan is het nog maar een kleine week voor dat wij afreizen naar Bedoin. En in Bedoin ga ik niet veel meer doen voor de 18e. Van de organisatie heb ik begrepen dat begonnen wordt vanuit Malaucene ( de noordkant).Misschien wel een goede keuze want die klim is nieuw voor mij zodat ik mij niet hoef te vervelen :-)

Wederom dank aan de sponsoren.
Bij 1 klim: € 1120,00
Bij 2 klimmen: € 1340,00
Bij 3 klimmen : € 1515,00


- Posted using BlogPress from my iPad

4 opmerkingen:

Evert-Jan zei

Ha vriend,
Succes met alle voorbereidingen.
Ik zal je op afstand aanmoedigen!

En uh, € 1120,- is ook een mooi bedrag ;-)

Groet,
Evert-Jan.

Anoniem zei

Ik moet nog zien dat of één keer wel lukt....volgens buurtgeruchten heeft hij een trainingsachterstand....(van 10 minuten)

Anoniem zei

oh, men gaat zo maar naar Tecjlenburg en durft niet eens te vragen of de Witte Tornade of andere toprijders mee willen? Wat is dit nou? Tellen we niet meer mee?

Anoniem zei

Nee....Paul is de nieuwe kopman...de Zwarte Tegenwind.