Klimmen tegen MS

De sponsortoezeggingen voor Klimmen tegen MS bedragen op dit moment € 430,00. Hartelijk dank hiervoor.

maandag 23 april 2012

Nog 3 weken

Nog maar drie weken om te trainen en dan is het zo ver. En ondanks de knie probeer ik dit serieus te doen. Afgelopen vrijdag in mijn eentje en afgelopen zondag met vier Dijkridders. En de knie lijkt het te houden. Dankzij de behandeling van Erik en de goede adviezen van Harko. Harko heeft mijn rooster voor de komende weken al weer opgesteld. Grote kans dat er nog een dagje, of misschien zelfs een weekendje Tecklenburg in zit.

Een aantal deelnemers aan klimmentegenms heeft afgelopen zondag getraind in de Limburgse heuvels. Volgens de beelden Luik-Bastenaken-Luik hadden ze niet al te best weer. Helaas kon ik niet deelnemen. Voor één dagje is valkenburg toch iets te ver.

Van de organisatie begreep ik dat de totale tussenstand inmiddels op € 36.000,= staat. Een prachtig resultaat maar natuurlijk nog lang niet voldoende. Mijn tussenstand ziet er uit als volgt:

Bij 1 klim: €965,00
Bij 2 klimmen €1185,00
Bij 3 klimmen €1360,00

Alle sponsors; hartelijk dank!
En we gaan natuurlijk door.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoe kan ik je sponsoren ?
Via de site of op een andere manier ?

Grt, D24

JW zei

Dat zou hartstikke mooi zijn.
Als je wilt breng ik een machtigingsformulier bij je langs.
Dan weet je zeker dat het geld op de goede plek komt.
J-W

Anoniem zei

Ha, je/jullie zijn van harte welkom in de Hilversumse Dijkriddersdependance.
Zeg maar wanneer jullie in de buurt (Huilversumse Meent)zijn.
Heb je trouwens gemist in Bussum met Koninginnedag ;)