Klimmen tegen MS

De sponsortoezeggingen voor Klimmen tegen MS bedragen op dit moment € 430,00. Hartelijk dank hiervoor.

woensdag 18 april 2012

Donkere wolken




Willem Duys kon het op zo'n onnavolgbare, bijna fluisterende toon zeggen, wanneer het één van de deelnemers aan het tennistournooi op het Melkhuisje tegen zat; "Donkere wollen pakken zich samen boven het hoofd van deze sympathieke speler", sprak hij dan.
En van die donkere wolken begin ook ik behoorlijk last te krijgen. Volgende maand is het zo ver. Maar waarom begint die linkerknie zo op te spelen? Brr ik krijg er behoorlijk de pest over in. Gisteren niet getraind, vandaag heel voorzichtig een half uurtje op de spinningfiets in de garage.
En morgen toch maar op zoek naar een fysiotherapeut.
Maar ik vrees grote vreze.


- Posted using BlogPress from my iPad

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dachten wij even dat JW zo langzamerhand alle aspecten van het wielrennen wel onder knie had blijkt hij het fenomeen overtraining/belasting nog niet heeft gehad.
Bovendien blijkt dat hij ook nog van zijn geloof is gevallen…..’vrees niet’ staat er geschreven.
Dus ik denk dat hij een dubbel slag kan maken door zondag niet te trainen en wel naar de kerk te gaan.
Ik wilde niet de flauwe grap maken dat hij zijn nek klachten nu onder de knie heeft….lijkt mij meer iets voor Paul of Patrick….

Beterschap…..gr. 53

Wickie zei

Dit is wel erg vervelend zo vlak voor het grote moment. Mij schiet direct de term overbelasting door het hoofd. Even een tandje lichter en wat rustiger aan. Je moet tenslotte 6 keer die berg op en af.
Je hebt maar 1 lijf, wees er zuinig op.

WdV