Klimmen tegen MS

De sponsortoezeggingen voor Klimmen tegen MS bedragen op dit moment € 430,00. Hartelijk dank hiervoor.

woensdag 4 april 2012

Klimmen tegen MS tussentijds verslag

Er wordt inmiddels hard getraind. Vorige week heb ik maar liefst 17 uren op de fiets doorgebracht, waarvan een groot deel samen met Margrethe. Harko heeft een mooi trainingsschema opgesteld.
De linkerknie lijkt zich goed te houden en de hartritmestoornissen blijven achterwege.
Wel lastig is het om goed met de hartslagmeter te trainen. Het lijkt wel alsof mijn zones per dag wisselen. Dat zal wel komen door de bètablokkers. Kortom trainen op gevoel.

Ik ben er inmiddels achter dat Klimmen tegen MS al een tijdje loopt en dat ik wel erg laat instap. Dat heeft consequenties. Waarschijnlijk is er voor mij geen teamkleding meer te bestellen en ik loop natuurlijk achter met het binnenhalen van sponsorgelden.

De Dijkridders waren er overigens als de kippen bij. De eerste toezeggingen kwamen van deze heren. Ook een aantal Odd Fellows hebben zich al gemeld, evenals enkele vrienden en enkele TFC-ers. Ook aan mijn collega's heb ik lopen schudden.

De tussenstand dan maar.
Bij 1 klim: € 560.00
Bij 2 klimmen € 670.00
En in het onwaarschijnlijke geval van 3 beklimmingen € 735.00

Geweldig mensen, reuze bedankt.

Ook zijn er sponsoren die bezorgd om mij zijn. Zij willen een bedrag toezeggen als ik beloof onder aan de berg op een terras te blijven zitten. Ook dat voelt erg goed!

Wordt natuurlijk vervolgd.


- Posted using BlogPress from my iPad

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Die 735,-- heb je binnen....er komt toch niemand kijken en liegen om best wil mag...(of je laat je duwen...of een taxi)

JW zei

Zoiets doet een advocaat niet......toch?