Klimmen tegen MS

De sponsortoezeggingen voor Klimmen tegen MS bedragen op dit moment € 430,00. Hartelijk dank hiervoor.

donderdag 10 mei 2012

Steunbetuigingen

Ja, ze komen binnen; de steunbetuigingen.
Wow, om warm van te worden.
En de teller loopt nog steeds door.
Bij 3 klimmen mag ik € 1990,00 namens jullie overhandigen!

Succes !!!
HGR
Omdat ik morgenochtend in alle vroegte de landsgrens weer ga opzoeken wens ik je alvast enorm veel succes, vertrouwen en energie voor deze drie klimmen. Wel graag in goede staat terug.
Bonne route,
ZET M OP JAN-WILLEM! In gedachten duwen we je omhoog als het even niet meer gaat!
We zullen je via de Dijkridders volgen
Heel veel plezier en vooral voor jullie beiden een heerlijke vakantie in Bedouin.
Geniet ervan en veel succes Jan-Willem.
Maak het niet te gek, he?!
We hebben alle vertrouwen in je!
Heel veel succes gewenst en vooral ook heel veel plezier!
We lezen graag mee en steunen je in gedachten.
Ik wens jullie goede reis. Succes met de klim en
laat je niet gek maken.
Niet scheren, maar waxen en dan flink in de olie zetten. Ik weet niet of dat resulteert in extra snelheid, maar het komt in lek geval retegoed over bij de mensen die langs de kant je naar boven schreeuwen....
Succes and a lot of fun there!!

- Posted using BlogPress from my iPad

Geen opmerkingen: