Klimmen tegen MS

De sponsortoezeggingen voor Klimmen tegen MS bedragen op dit moment € 430,00. Hartelijk dank hiervoor.

zaterdag 22 maart 2014

Klimmen tegen MS (update1)

Het begint ergens op te lijken.


Zo heb ik deze week twee busjes laten maken waarin giften voor KTMS kunnen worden gedeponeerd. Eéntje staat er op kantoor en de direct kwam het bericht van Ter Veld Tweewielers uit Zevenhuizen dat ik daar ook een busje mocht neerzetten. Dus vanmiddag direct naar Jelmer en Wilfred gereden.

En wat te denken van het volgende?
Afgelopen donderdag bestond de Odd Fellows Drie Schakels Loge no. 7, (waar ik lid van ben) 115 jaar. Dat werd groots en fantastisch gevierd. Om de consumpties te kunnen betalen moesten er muntjes gekocht worden. En de muntjes die aan het einde van de avond over waren werden gedoneerd aan KTMS. Daarvoor was zelfs een mooie poster gemaakt. Broederen, heel hartelijk dank hiervoor.

Op 10 mei a.s. organiseer ik een spinningmarathon in Sport Centrum Leek. Het idee moet nog wat nader worden uitgewerkt, maar Taco de Jong reageerde direct enthousiast. De bedoeling is een marathon van 4 uur, in de grote zaal waar dan 30 fietsen beschikbaar zijn. De jacht op instructeurs is inmiddels geopend. Wietse en Yolanda van SFC Westerkwartier reageerden direct enthousiast. Binnenkort zal ik ook anderen benaderen. Tussen de bedrijven door is er tijd voor appeltaart, die daarvoor speciaal gebakken wordt door ........(wie biedt zich aan?) En de opbrengst van de marathon gaat natuurlijk naar "Klimmen tegen MS".

Geen opmerkingen: