Klimmen tegen MS

De sponsortoezeggingen voor Klimmen tegen MS bedragen op dit moment € 430,00. Hartelijk dank hiervoor.

zondag 24 februari 2013

Duwen en trekken

Een kort bericht over een korte tocht. De plannen voor een duurrit van 3,5 uur werden door ons Nederlandse klimaat de bodem ingeslagen. Twee uur in de natte sneeuw is het maximum. Dan wordt het warme zweet omgezet in koude natte kleding en kun je maar beter zorgen dat je thuis voor de warme kachel zit. Wel jammer, want we hadden graag wat langer op het zadel gezeten ter voorbereiding op de Amstel Gold Race. Volgende week een nieuwe ronde en dus nieuwe kansen. Bert was van de partij vanochtend. Dat was lang geleden. Volgens eigen zeggen zes á zeven kilo zwaarder en met een conditie van lik me het vestje. (leuk om eens te googlen waar deze uitdrukking vandaan komt). Daar was overigens het eerste uur niets van te merken. Bert deed beslist niet voor Wim en mij onder. Het tweede uur zat hij er door. Al duwend en trekkend kwamen we thuis in de wetenschap dat als Bert nog drie keer met ons mee traint, wij het nakijken hebben. Bert, tot volgende week!

2 opmerkingen:

Opa zei

Wat een zwaar tweede uur, ik zat er met mijn benen helemaal doorheen, alle energie die ik de laatste 6 maanden heb opgedaan, alle koolhydraten die ik tot me heb genomen, niks van te merken... Het liet me allemaal in de steek.. Gelukkig hebben Wim en JW me naar huis geduwd en getrokken, anders zat ik nu nog in Bakkeveen op de fiets... Nu weet ik wat verzuren is....een wijze les..nu hard weer gaan trainen. Opa.

Anoniem zei

Hoi opa, goed dat je weer op de fiets zit !
Nog een beetje trainen met de anderen en je kan ook mee naar Valkenburg. Gezellig !! Sterkte met je spierpijn ;)

Enne.....heren Ver en Nederen, mooi samenspel, jullie kunnen het wel :p

VDS24