Klimmen tegen MS

De sponsortoezeggingen voor Klimmen tegen MS bedragen op dit moment € 430,00. Hartelijk dank hiervoor.

woensdag 12 september 2012

Met een rechte rug de winter door

Je weet maar nooit wat de uitkomst van de verkiezingen zal zijn. Welke rare maatregelen staan ons vanaf morgen te wachten? Stel je voor een extra BTW heffing over nieuwe fietsen. Brrrrrr, het zou zo maar kunnen.
Dus vanmiddag nog maar even langs Wagenaar gereden ( met de auto) en een winterfietsje gekocht.
Geen dunne bandjes, degelijke schijfremmen en met rechte rug de winter door. Vrijdag ophalen en dan van het weekend even uitproberen?
Laten we het hopen want inmiddels hebben de griepbeestjes bezit genomen van mijn longen en luchtwegen.
Maar goed. Dit is hem:


- Posted using BlogPress from my iPad

6 opmerkingen:

Wickie zei

J-W,

Er gaat een gerucht in het rond dat na de verkiezingen iedereen aangeslagen wordt voor het in bezit hebben van meerdere fietsen. Bij iedere volgende fiets zou dit bedrag verdubbeld worden en dat kan, na een blik in jouw garage, behoorlijk oplopen.....


WdV

Anoniem zei

Te weinig informatie om een oordeel over de fiets te kunnen vormen...merk afmontage e.d.
Volgens mij is de ketting wel te kort.
Zondag testen lijkt mij wel wat...

Gr. 53

Anoniem zei

Ben bang dat er in J-W een toekomstige Galérien schuilt.Als ik jou was zou ik hem nog ff proberen te vernederen zolang het kan, want het vernederen kan zomaar over zijn.....
Tijdrit gefietst en nog geen eens 40 gemiddeld....pff Dijkridders onwaardig vind je niet Wim ? Kan jij toch beter of ga je nog meer oefenen :p


VDS24

Anoniem zei

Gisteren een tijdritje gedaan ....29,4 gemiddeld...nog een paar weken trainen en ik zit ook op 40.
Even over die fiets van JW.....volgens mij zitten er batterijen in de voorvork...als je de foto vergroot staat er volgens mij Duracel.

Gr. 53

Anoniem zei

Hahaha, maar waar is het konijntje dan ? Of fietst J-W straks in een paashaaspak op de mtb rond ? Moet ie oppassen tijdens de kerstdagen ;)

VDS24

JW zei

Allemaal heel erg leuk hoor. Maar op dit momentje ligt de paashaas compleet uitgeteld met iets van griep en koorts in z'n mandje. Ik zou vanavond mijn fiets ophalen grrrr.