Klimmen tegen MS

De sponsortoezeggingen voor Klimmen tegen MS bedragen op dit moment € 430,00. Hartelijk dank hiervoor.

dinsdag 30 juli 2013

Yessss!

Hij is er.
Mijn nieuwe racefiets.
En oh, wat is hij mooi.
Afgelopen vrijdag ben ik met Harko op fietsenjacht gegaan. Ik had het idee om een Kuota aan te schaffen en het was maar goed dat Hiemstra uit Marum gesloten was ivm vakantie anders was dat plan misschien ook wel doorgegaan. Nu kwamen we via Belga in Harkstede en de Specialized Concept Store in Assen uiteindelijk terecht bij Albert Klamer in Hoogezand. Wat een geweldige zaak!
Voor velen misschien heel gewoon, voor mij heel bijzonder;
Ik kocht geen fiets, nee, ik kocht een frame. En daar werden dan weer de onderdelen bijgezocht. Het resultaat mag er zijn al is Harko het met de wielkeuze niet helemaal eens. (Daarin heb ik mijn definitieve keuze nog niet bepaald)
Vanmiddag was het zo ver en werd ik de trotse eigenaar.

5 opmerkingen:

Astrid Dicke zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Wickie zei

Ik kan in Denemarken niet helemaal goed zien of het Dijkridders-logo ook meegespoten is.
Full carbon neem ik aan? Prachtige fiets buurman, daar kan je weer een tijdje mee vooruit.
De CAAD 9 is dan voor de regenachtige dagen?

Groeten vanuit een zinderend heet Vejlby Ved.

WdV

Anoniem zei

Kwijl kwijl kwijl ;)

Hele mooie fiets J-W, nu ben je een echte wielrenner, want Wim durft vast niet meer met je mee te fietsen.....want nog eens 2-3 km/uur harder kan hij vast niet aan. Arme Wim :p

Bianca zei

Supermooie fiets J-W!
Wij komen ook wel bij Klamer. Beetje kleine, overzichtelijke, bomvolle zaak, maar wat een mooie spullen.
Tot zondag bij de BMT.
Gr. Bianca

Bonno zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.