Klimmen tegen MS

De sponsortoezeggingen voor Klimmen tegen MS bedragen op dit moment € 430,00. Hartelijk dank hiervoor.

zondag 27 januari 2013

Amstel Gold

.
Het zal geen geheim zijn dat ik op zijn tijd best een lekker biertje lust. Maar om daar nu voor in Limburg te gaan fietsen? Nog niet eerder nam ik deel aan de Amstel Gold Race (tourversie). Ja, ik heb een keer in mijn ééntje een rondje van 65 km incl. Keuterberg gefietst. Maar dit jaar lijkt het er toch van te komen. Ik was het niet van plan. Maar afgelopen donderdagavond belde Wim mij op, met overslaande stem. Freek, Aart, PdP en diens broer zouden op 13 april van start gaan. Maar de broer van PdP moet wegens knieklachten verstek laten gaan en PdP is solidair. Dus twee inschrijvingen en twee hotelkamers over en ......de overslaande stem van Wim. Ik kon hem nauwelijks verstaan maar begreep dat hij erg graag die kant op wil. Tsja, en wie ben ik dan. Dus 13 april maar liefts vier Dijkridders in de koers. Welke afstand? Freek en Aart hebben zich voor de 150 km ingeschreven. Een mooi streven

2 opmerkingen:

Harko zei

Goed bezig heren. Een mooi doel.

Anoniem zei

Maar liefst 4 Dijkridders ! Top !!
Jammer dat je niet meegaat Patrick. Heb nog maar een paar kilometer met jou gefietst in Limburg, maar wil ook eens een langere tocht fietsen. Je kan je nog bedenken hoor ;)

De 150 km l;ijkt me wel wat, maar als Dijkriddersgroepje pas ik me graag aan om een langere afstand te fietsen, 250 km of zo, maar fiets ook graag 100 km hoor, met die appelgebakmetslagroomstop ergens onderweg :p

Oja, zoals altijd illegaal ik gewoon weer mee hoor. Maak toch geen gebruik van de ravitaillering.
Alleen na afloop ff broodjes frikandel met mayonaise eten op de top :p

Weet Bert hier al van ?

VDS 24